Cosmoscell Çağrı Merkezi Çözümleri- Cosmoscell | Sanal santral ve Toplu SMS Hizmetleri|
+90 (216) 226 0 226 | 0 (850) 849 0 849
Çağrı merkezleri genelde, Sipariş Yönetimi, Satış ve Pazarlama, Bilgi Hizmetleri, Müşteri Hizmetleri, Şikayet Yönetimi, Destek Hizmetleri, Tele Satış Hizmetleri gibi birçok amaçla kurulurlar. Aynı zamanda, Çağrı Merkezleri, inbound veya outbound çağrılarınızı başlatmak ve yönetmek için gereken verimliliği sağlayacak birçok özellik sunar.

Çağrı merkezleri şirketlere çeşitli faydalar sağlayabilirler. Telefon bazlı hizmet ve desteği bir konumda toplayarak, şirketler, arama yoğunluğuna göre eleman sayısını kolayca ayarlayabilirler. Çağrı merkezleri neredeyse her yerde olabilirler, bu da şirketlere zaman dilimlerinden yararlanma ve çalışanlarını daha uygun bütçeye çalıştırma olanağı sağlar. Bunun yanında, Çağrı merkezleri, şirketlerin teknoloji ihtiyaçlarını bir konumda toplayarak, bu teknoloji ürünlerinin birçok küçük ofis yerine tek bir yerde toplanmasına olanak verir. Bu sayede bakım, güncellemeler ve eğitim daha kolay ve sorunsuz ilerleyebilmektedir.  

Rakiplerinizin önüne geçmeniz için ve işletmenizin piyasada öncü firma olabilmesi için, çağrı merkezi olmazsa olmanızdır. Bunun farkında olan ve Çağrı Merkezi Çözümleri ile ilgili A’dan Z’ye bütün konularda en ileri teknoloji ile hizmet veren Cosmoscell, en uygun fiyatlı ve en kaliteli hizmeti birleştirerek sektörde sizlere sunmaktadır.  

Müşteriyle ilk temastan satış sonrası teknik destek hizmetlerine kadar her aşamada, müşteriden gelen telefonların profesyonelce işlem görmesi gerekir. Telefon sisteminizin veya Müşteri Hizmetleri Çağrı Merkezinizin performansı, firmanızın başarısını doğrudan etkiler.

Agent İstatistikleri
• Çağrı sayısı
• Dakikadaki çağrı sayısı
• Çağrıların yüzdesi
• Konuşma zamanı
• Boştaki zaman (Idle)
• Kapanan çağrı sayısı  

Çağrı merkezi hizmeti şirketleri birçok fayda sağlar. Bunların bazılarını aşağıdaki şekilde sıralayabiliriz :


• Müşterinin tek bir merkezden hizmet alabilmesi
• Şirket genel operasyon giderlerini azaltması
• Şirketlerin ana faaliyet alanlarına yoğunlaşmasını sağlaması
• Maliyetlerin önceden hesaplanabilmesi • İlerleyen iş süreçlerinde maliyet azalmaları
• 7/24 müşteri taleplerinin alındığı bir merkezin olması
• Müşteri talep, şikayet veya bilgilerinin kolay ve basit bir şekilde değerlendirilmesi ve şirketlerin izyonları doğrultusunda analizlerin yapılabilmesi
• Satış ve pazarlama faaliyetlerine büyük destek sağlaması
• Müşteriyi tanıma, bilgilerinin güncelleme yapılması ile, müşteri sadakatinin artırılması
• Şirketin diğer operasyonel faaliyetleri için kendilerine zaman ayırabilmeleri
• Yapılan analiz ve ortaya çıkan raporlar doğrultusunda daha etkin kaynak planlamasının yapılabilmesi
• Hizmetin profesyonel bir ekip sayesinde verilmesinden dolayı müşterilerde artan memnuniyet duygusu
• Toplanan verilerin tek bir kaynakta depolanması ve ilerleyen zamanlarda ürün ve hizmet gelişimine faydaları.