İçeriğe geç

Inbound IVR (Etkileşimli Çağrı Karşılama)

Kategori: Genel, ve Voip Hizmetleri

Inbound IVR (Etkileşimli Çağrı Karşılama)

Inbound IVR (Etkileşimli Çağrı Karşılama) sistemi nasıl çalışır?

  • Şirketinize gelen çağrılar Inbound IVR servisi tarafından internet üzerinde karşılanarak daha önceden oluşturulan ses kaydı karşı tarafa dinletilir.

  • Arayan kişi, ses kaydındaki tuşlamayla yönlendirilerek, gerekli çözüme ulaşır.

  • Yapılan işlemde kimlik doğrulaması gerekiyorsa, sisteminize entegre edeceğiniz Api, sistemdeki kayıtlı bilgiler ile kullanıcıların girdiği bilgileri eşleştirerek doğrulama işlemini gerçekleştirir.

  • Gelen çağrı, belirli adımlar sonrasında gerekiyorsa ilgili kişiye, bilgisayara, internete bağlı bir cep telefonuna ya da bir uygulamaya yönlendirilebilir.

  • Inbound IVR, tamamen bulut tabanlı bir çağrı karşılama hizmeti olduğu için, internet erişimi olan her yere yönlendirilebilir ve internet olan her yerden yönetilebilir.

     

*IVR, bir telefon santraliyle yapabileceğiniz tüm işleri, sabit bir telefon hattına, santrale ve hatta müşteri temsilcisine bile ihtiyaç duymadan yapabilen, internet tabanlı, düşük maliyetli ve etkileşimli bir sistemdir.

Inbound IVR (Etkileşimli Çağrı Karşılama)

Inbound IVR servisi, arayan kişiyi tanıma özelliğine sahiptir. Bu sayede arayan kişi yönlendirme gerektiğinde ilgili birime yönlendirilebilir, ya da ne hakkında aradığı konusunda bilgi sahibi olunabilir.

Etkileşimli Çağrı Karşılama Sistemi, birçok farklı durumda farklı kurgulara uyarlanabilir. İyi bir IVR şablonu oluşturduğunuzda, gelen çağrıyı sadece anons yönlendirmesiyle bitirebilirsiniz.

Inbound IVR sisteminin karşıladığı çağrılar, müşteri temsilcisine yönlendirme gerektirmez. Çağrı, arayanın ses kaydı bırakmasıyla sonlandırılabilir. Böylece daha sonra arayan kişinin talebine uygun dönüş yapabilirsiniz.

 

Inbound IVR, arayan kişiye seçenekler sunarak, arayan kişiye tuşlama yöntemini kullanarak anket yapabilme özelliğine sahiptir.Inbound IVR, etkileşimli bir sistem olduğu için müşteriye sorular sorup cevap alabilen bir sistemdir.Çağrı karşılama ekranı sayesinde gelen çağrıları internet olan her yerden ve cihazdan karşılayabilirsiniz.

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir