İçeriğe geç

BULUT SANTRAL NELER YAPAR?

Kategori: Sanal Santral, ve Voip Hizmetleri

BULUT SANTRAL NELER YAPAR?

VoIP telefon santrali sayesinde ofis santrallerine veda edin. 2 dk. kullanıma hazır. Anahtar teslim Bulut Telefon Santrali hizmeti sayesinde telefon faturalarınızı en az %50 azaltın, tüm çalışanlarınızla dünyanın her yerinden ücretsiz konuşsun, aynı hat üzerinden 30 telefon görüşmesi yapın ve numara taşıma sayesinde numaranızı değiştirmek zorunda kalmayın.

BULUT SANTRAL NELER YAPAR?

BULUT SANTRAL NELER YAPAR?Kurulumun masrafsız, kolay ve hızlı olmasının yanı sıra birbirine uzak ofislerinizin tüm ses iletişim ihtiyacını tek çatı altında toplar; santral verilerinizi, çağrı raporlarınızı ve servislerinizi güvenilir bulut mimarisiyle korur. İhtiyaç duyduğunuz anda dahili hat sayısını kolayca artırmanızı sağlar. Tüm şubelerinizi ve ofislerinizi kendi aralarında ücretsiz* konuşturur.

1 – Konferans Görüşmesi

Nedir?
Bulut Santral Servisi size konferans hizmeti sunar. Konferans özelliği ile herhangi bir ek ücret olmadan, eş zamanlı olarak üç kişilik bir görüşme sağlar.

Nasıl yardım eder?
Bulut Santral Servisi‘nin sunduğu bu hizmet ile çağrı bekletmeye ya da ikinci bir çağrıya gerek duyulmadan toplu görüşmeler yapılır.

2 – Çağrı Yönlendirme

Nedir?
Dışarıda olduğunuzda, çağrılarınızın dilediğiniz numaraya yönlendirilmesi, sesli mesaj ve daha sonra dinlemek üzere bu mesajların telefonunuza ya da e-posta adresinize iletilebilmesidir.

Nasıl yardım eder?
Her an telefonunuzun başında olamıyorsanız ve bu yüzden de gelen çağrıların tamamını cevaplayamıyorsanız, yönlendirmeleri sabit telefonunuzdan yapmanız gerekmez. Bu özellik size, telefon cihazınızın yanı sıra herhangi bir bilgisayar ile kolayca yönlendirme yapma imkanı sağlar.

3 – Detaylı Çağrı Kaydı

Nedir?
Bulut Santral Servisi gelen aramaları, yapılan aramaları ve cevaplanmamış çağrıları tarih, saat ve arama türüne göre detaylı bir biçimde veri tabanında saklar. Böylece, tüm görüşme detay bilgileriniz dilediğiniz zaman ulaşabilmeniz için  Bulut Santral Servisi‘nde kayıt altında tutulur.

Nasıl yardım eder?
Daha önceden görüşme yaptığınız bir numaraya, görüşmenin yalnızca tarihini ve saatini kullanarak ulaşmanızı sağlar. Tüm görüşme detaylarınız cihazınızın hafızasına bağlı kalmadan saklanır.

4 – Sesli Yanıt Hizmeti 

IVR (Interactive Voice Response)

Nedir?
Bulut Santral Servisi otomatik çağrı karşılama özelliğine sahiptir. Bu sistem eğer belirtilmiş ise mesai saatlerine göre sizi arayan kişileri ayrıştırıp farklı anonslar duyulur.

Nasıl yardım eder?
Şirketinize gelen çağrıları belirlediğiniz karşılama anonsu ile dilediğiniz dahililere, gruplara veya farklı bir numaraya yönlendirir.Bulut Santral Servisi böylece sizi arayan kişileri en doğru şekilde adresleyip, kolayca istenilen kulalnıcıya ulaşılmasını sağlar. Mesai saatleri dışında ise sizi arayan kişileri istediğniiz bir numaraya veya sesi mesaj sistemine yönlendirir.

5 – Gelişmiş Çağrı Transferi 

Nedir?
Bulut Santral Servisi şirketinize gelen çağrıları istediğiniz birimdeki, istediğiniz kişiye onayını alarak veya onaysız olarak aktarmanızı sağlar.

6 – Çağrı Karşılama Grubu

Nedir?
Bulut Santral Servisi şirketinizin departmanları içindeki kullanıcıları gruplayarak çağrı geldiği anda tüm dahililerin aynı anda, sıralı veya en az konuşma yapana göre çalmasını sağlar.

7 – Kuyruk

Nedir?
Bulut Santral Servisi gelen çağrılarınızın bağlanacağı dahili hatlar meşgul ise arayan kişi veya kişileri sıralandırarak bekletir ve içerideki dahililer müsait oldukça sıralı olarak çağrıları içeri alır. Böylelikle çağrı kaybınızı minimuma indirmiş olur.

8 – Başka Bir Dahiliden Çağrı Çekme 

Nedir?
Bulut Santral Servisi kendi telefonunuzdan farklı bir masada çalan telefonu kolaylıkla çekip cevaplamanızı sağlar.

9 – Çağrı Bekletme

Nedir?
Bulut Santral Servisi size bir görüşme esnasında gelen başka bir çağrıyı sinyal ile haber verir, mevcut görüşmeyi beklemeye alır ve bekletme esnasında sonradan gelen çağrıyı yanıtlamanızı sağlar.

Nasıl yardım eder?
Bu servis, siz görüşme yapıyor olsanız bile gelen tüm çağrılardan sizi haberdar eder. Böylece, telefonunuz meşgulken size gelen çağrılar cevapsız kalmaz.

10 – Rahatsız Etmeyin Modu

Nedir?
Bulut Santral Servisi müsait olmadığınız durumlarda bu özelliği ile tüm çağrıları, sesli mesaj kutunuza düşürmek üzere engeller. Böylece rahatsız edilmek istemediğinizde görüşmelerinizi ertelemenizi sağlar.

11 – Beni Bul hizmeti

Nedir?
Bulut Santral Servisi alışılmış yönlendirme servislerine ek olarak aynı anda dilediğiniz birkaç telefona birden yönlendirme yaparak nerede olursanız olun gelen çağrının size ulaşmasını sağlar.

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir