İçeriğe geç

Call Center Sistemi Nedir?

Kategori: Voip Hizmetleri

Call Center Sistemi Nedir?

Özel sektör ve kamu kurumlarının kullanımına uygun olan Sinerji Çağrı Merkezi çözümü, müşterileri ile etkin iletişim kurmayı ve müşteri memnuniyetini arttırmayı hedefleyen işletmelere esnek, uygun maliyetli ve gereken tüm bileşenleri kapsayan bir çağrı merkezi çözümü sunar.

Bu çözüm yıllar içinde oluşan toplam çözüm maliyetinde ve ilk yatırımın geri dönüş oranında benzer call center sistemi nedirsistemlere göre çok avantajlı bir fırsat oluşturur. IP yazılım tabanlı teknolojisi, kolay kapasite artırım olanağı, birçok haberleşme sistemine ve CRM yazılımına entegre çalışmasını sağlayan altyapısı, kapsamlı raporlama yetenekleri, gelişmiş ses işleme ve IVR uygulamaları ile hem bugün hem de gelecek için verimlilik ve gelir arttırıcı bir yatırım özelliği taşır.

Müşteri aramalarını karşılamanın yanında otomatik dış arama da gerçekleştirebilir. Dış aramalar satış, iş takibi, müşteri memnuniyeti takibi, müşteri bilgilendirme, randevu takibi, kampanya düzenleme, anket çalışması gibi amaçlarla kullanılabilir.

Henüz bir CRM çözümü kullanmayan ve müşteri ilişkilerini kullanımı kolay ve ekonomik bir sistemle yönetmek isteyen şirketler için Sinerji CRM uygulaması barındırır. CRM uygulaması sayesinde müşterilerle kurulan her temas kurumsal hafızaya kaydedilmiş olur, hızlı ve tutarlı bir hizmet deneyimi yaşatılır.

Artan Müşteri Memnuniyeti

• Karşısında kendisine cevap vermek üzere bekleyen bir ekip olduğunu bilmenin verdiği güven ve artan kurumsallık algısı

• Tek yerden bilgi alabilme ve işlem yapabilmenin sağladığı rahatlık ve hız

• Müşteri hizmetine odaklanmış bir ekip olacağı için daha kaliteli hizmet alabilme

Artan Kurum Verimliliği

• Müşterilerle kurulan her temasın kaydedilmesi sayesinde, toplanan bilgileri inceleyerek önemli eğilimleri zamanında tespit edilebilme

• Otomatik dış aramalar sayesinde az kaynak kullanarak tele-satış, tele-bilgilendirme kampanyaları düzenleyebilme

• IP teknolojisi sayesinde mekandan bağımsız çalışabilme, merkez bina dışında, ihtiyaç duyulduğunda yurtdışında, hatta evden çalışan operatör kullanabilme

• Gelişmiş raporlar sayesinde müşteriye sunulan servis seviyesini anlık olarak takip edebilme

Uygun Maliyet

• Yazılım tabanlı çözüm sayesinde düşen ilk yatırım ve işletim maliyeti

Kamu sektöründe

Borç sorgulama ve ödeme, randevu alma, arıza takip, Alo Başkan mesaj bırakma hattı, önemli telefonlar, ihale ve sosyal etkinlik duyuruları, tele-propaganda, tele-anket

Sağlık sektöründe

Randevu alma, randevu hatırlatma,  tahlil durumu sorgulama, randevudan önce ön hazırlıkların bildirilmesi, yeni hizmetler hakkında bilgilendirme

Eğitim sektöründe

Kayıt durumu, ders programı, devamsızlık durumu, ödev/proje/sınav not durumu, rehberlik hizmetleri, genel bilgi hattı

Hizmet sektöründe

Rezervasyon, bilet satış, abonelik yenileme, yeni müşterileri bilgilendirme, hoş geldin aramaları

Sigortacılık sektöründe

Poliçe satış, poliçe yenileme, çapraz satış

Perakende sektöründe 

Ürün sipariş etme (su, tüp, yemek)

Hukuk sektöründe

Otomatik dış aramalarla geniş kitlede tahsilat takibi, icra takibi

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir