İçeriğe geç

Internet üzerinden telefon görüşmesi (VoIP) nasıl yapılır?

Kategori: Voip Hizmetleri

VoIP diger adıyla Voice Over Internet Protocol’u yani telefon görüşmeleri için kullanılan yeni bir teknolojidir. VoIP in açılımı “Voice over Internet Protocol”dur ve “telefon görüşmeleri için İnternet kullanımı” demenin teknik biçimidir. VoIP teknolojisi ile varolan iş, ev veya cep telefonunuzu her zaman ki gibi kullanmaya devam ederken aramalarınız İnternet bağlantınız üzerınden gönderilir.
İletişimin çok önem kazandığı piyasa şartlarında kaliteli, kesintisiz, güvenilir ve ekonomik ses hizmeti firmalara çok büyük artılar kazandırmaktadır. Cosmoscell’in ses hizmetleriyle en basit yapılardan en kompleks yapılara kadar, firmanız için en uygun ses çözümünü alarak şehiriçi, şehirlerarası, gsm ve milletlerarası görüşmelerini çok ekonomik tarifelerle, yüksek ses kalitesinde gerçekleştirebilir, telefon giderlerinizde büyük oranda maliyet avantajı sağlayabilirsiniz.Internet üzerinden telefon görüşmesi

Peki internet üzerinden telefon görüşmesi (VoIP) nasıl yapılır?


İ
ki kullanıcı arasında VoIP kullanılarak yapılan görüşme esnasında sesler belli kodeklerle alınır/verilir. Örnek vermek gerekirse, görüşme yapılırken bizim sesimiz karşı tarafa belli kodekler halinde şifrelenerek internet üzerinden gönderilir. Gönderme durumu söz konusu olduğu için bu ses kodekleri paketler halinde internet üzerinden upload edilir. Karşı tarafın sesi de aynı şekilde kodekle şifrelenerek internet üzerinden bize gelir. Bu durumda da ses kodekleri paketler halinde internet üzerinden download edilmiş olur. DMDTelekom ses kodeği olarak G729 kodeğini kullanmaktadır. Bu kodek ortalama saniyede 40 Kbit/san. lik bir band genişliği kullanmaktadır. VoIP, arkaplanda birden fazla farklı protokoller kullanmaktadır. Türkiye’deki operatörler tarafından genellikle SIP protokolü tercih edilmektedir.

Aramalarınızın ( Outbound ) ve gelen aramalarınızın ( İnbound ) doğru bir şekilde yapılması için günümüz teknolojilerini kullanarak size en iyi hizmeti sunmaya çalışıyoruz.

Çağrı Merkezi ( Callcenter ) Hizmetlerimiz
  • Ücretsiz Numara Tahsisi ( 0850 – 0212 – 0216)
  • Otomatik Arama Sistemi ( Auto Dialer )
  • Sesli Anket
  • IVR Sesli Yanıt Sistemi
  • Canlı Sistem Takibi
  • Ses Kayıt ( Gelen ve Giden Tüm Aramalar )
  • Detaylı Raporlama ( Aramalar ve Personel )
  • Sistem e Heryerden Bağlanabilme ( Ev Kullanıcıları Oluşturma )
  • DTMF Raporlama
  • Ücretsiz Yerinde veya Uzaktan Kurulum
  • 7/24 Teknik Destek ( E-mail ve Gsm )
  • Aynı Gün Kurulum

 

 

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir