İçeriğe geç

Yazılım Tabanlı Telefonların 5 Avantajı

Kategori: Voip Hizmetleri

Yazılım Tabanlı Telefonların 5 Avantajı

Yazılım Tabanlı Telefonların 5 Avantajı

Artık, sabit hatlı telefonların günleri sayılı diyebiliriz. Onların yerine, bilgisayardan kullanılabilen yazılım tabanlı telefonlar ya da VoIP uyumlu telefonlar mevcut. Yazılım tabanlı telefonlar bir işletmeye; geliştirilmiş işlevsellik, uygulamalara erişim ve daha fazla özellik barındıran VoIP telefon sistemlerinin avantajlarından yararlanma imkanı sağlar. Bu avantajları gören şirketler sayesinde son dönemde VoIP kullanıcılarında %30’un üzerinde artış görülüyor.

Aşağıda yazılım tabanlı telefonları dikkate almanız için en önemli 5 nedeni sıraladık;

1) Şirketinizin iletişimini sağlayın

Masa telefonları, kurulum ve devamlılık açısından masraflı olabilir. Ayrıca sabit bir hattı farklı bir yere taşımak için telefon hizmeti aldığınız telefon firmasına ulaşmanız gerekir. Ek olarak, şirketiniz daha büyük bir ofise taşınmaya karar verirse, sabit hattı taşımak ve tekrar kurmak güç bir hale gelebilir. VoIP sistemleri kuran işletmelerde ise telefon sistemleriyle birlikte yazılımlar da bilgisayara yüklenmiştir ve şirket ofisini taşıması halinde ya da çalışanların iş seyahati boyunca yeniden yönlendirilmesine gerek kalmaz.

2) İş ortaklarınızla iletişim kurun

Müşterilere, alıcılara ve iş ortaklarına bütünleşik bir sistem sunmak, her şirket için önemlidir. Tümleşik iletişim ve özellikle de görüntülü telefonlar buna yardımcı olur. Bu hizmet, çalışanlar için bağlantı kurmayı ve bütünleşik bir ortaklığın devamlılığını daha kolaylaştırır.

3) Mobil çalışanlar

VoIP ürünleri, çalışanlar hareket halindeyken bir işletme için oldukça yararlı olabilir. Çalışanlar, süpervizörlerle ya da alıcılarla, masalarında kullandıkları telefon numarasının avantajıyla iletişim kurabilir. Bir alıcının, karışıklık yaratacak ve en başından gergin bir alıcı/işletme ilişkisine sebep olacak iki numaraya ihtiyacı yoktur. Konumdan bağımsız görüşme olanağına sahip olmak, aramaların yanıtlanmasını daha da kolaylaştırır. Çünkü cihazların herhangi bir numaradan size ulaşması için bu teknolojiyi kurabilirsiniz. Böylelikle zaman konusunda da büyük bir tasarrufunuz olur.

4) Maliyetlerinizi düşürün

Geleneksel sabit hat, hizmetin devamlılığı için sürekli bir işletme gideri gerektirir. Ancak yazılım telefonlarıyla birlikte bir şirket dakikaların yerine bant genişliği için ödeme yapar. VoIP yazılımınızda görüşmeler, geleneksel bir masa telefonuna göre daha ucuz olabilir. Yalnızca veri kullanımınızı kapsayan aylık ödemeler sayesinde müşterileriniz ile görüşmeler yapıp, dünyanın her yerindeki iş ortaklarınız ile iletişim kurabilirsiniz. Böylece uzun vadede telefon giderlerinizden tasarruf edebilirsiniz ve iletişim maliyetlerinizi azaltabilirsiniz.

5) Diğer kullanışlı özellikler

VoIP yazılım telefonlar, işletmenizi alanınızda yukarılara çıkartacak ve herkesin sorunsuz bir şekilde çalışmaya devam etmesine yardımcı olacak birtakım özelliklerle donatılmış olarak gelir. Örneğin, sesli mesajlar sizin e-postanıza gönderilebilir. İşletmenizin telefon sistemi, kullanılan verileri ve çalışan verimliliğini izlemek amacıyla bant aralığı raporlarını gönderebilir. Tüm bu özellikler ve daha fazlası, şirketlerin daha da ilerlemesi ve üretken olmaları için yardımcı oluyor.

 

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir