İçeriğe geç

Reklamlarınızı Sms Ile Yapmanın Ayrıcalıkları

Kategori: Genel, ve Toplu SMS

Reklamlarınızı Sms Ile Yapmanın Ayrıcalıkları

Reklamlarınızı Sms Ile Yapmanın Ayrıcalıkları

Yeni ürün, kampanya, indirim ve kutlama ilanları için seçenek edilen SMS, firmaların hedef kitleye erişmedeki ehemmiyetli araçlarından biri haline gelmiştir. Günümüzde artan cep kullanımı da SMS’in tercih edilmesindeki en büyük etkenlerdendir. SMS’in diğer iletişim araçlarına göre ekonomik oluşu ve aynı anda binlerce kişiye erişebiliyor olması günümüz rekabet şartlarında firmalara bir hayli avantaj sağlamaktadır. Müşterilerine Toplu İleti ile tanıtım yapan işletmeler satışlarını %28’e varan oranlarda artırmaktadır.

Bugün tüm dünyada gittikçe yaygınlaşan cep telefonu kullanımı ve değişen hedef kitle alışkanlıkları SMS’e olan alakayı artırmaktadır. Geleneksel pazarlama kanallarına mukayese et ölçülebilir, hızlı ve ekonomik olan SMS bu özellikleriyle oldukça cazip hale gelmektedir. Kişiye özel gönderilebilen ve dolaysız hedefe erişen SMS gelecekte de bu ehemmiyetini savunacaktır. Yapılan araştırmalarda SMS’in okunma oranı, sosyal ağlarla kıyaslandığında bariz bir fark yaratmaktadır. SMS iletisinin okunma oranı yüzde 98 iken sosyal ağlar ve E-posta gönderimlerinde ise bu oran yüzde 20’leri göstermektedir. 90 saniye içerisinde yanıtlanan ve ilk 3 dakika içerisinde okunan SMS, firmaların tercih ettiği ehemmiyetli iletişim kanallarından biri olmaya devam edecektir.

SMS’in artıları nelerdir?

  • Milyonlarca kişiye aynı anda iletinizi iletebilir ve bunu ekonomik şekilde yapabilirsiniz.
  • Hazırlaması ve uygulaması pratiktir.
  • Doğru vakitte, doğru kişiye ve doğru iletiyle erişme olanağı verir.
  • Diğer iletişim kanallarıyla birlikte kurgulanabilir.
  • Bütçenize göre tasarılar ve istediğiniz vakit gönderim gerçekleştirebilirsiniz.
  • Özel günlerde kişiye özel gönderimler yaparak müşteri sadakati oluşturabilirsiniz.
  • Toplu SMS ile rastgele bir gönderinizin kimlere ve kaç kişiye eriştiğini görebilirsiniz lakin bir TV reklamında bunu yapamazsınız.
  • Gönderimlerinizde kriter belirler ve iletinizin yalnızca o kişilere gitmesini sağlayabilirsiniz.

Hangi sektörde faaliyet gösterirseniz gösterin rekabet üstünlüğü yakalamak yerine, tesirli reklamlar üretebiliyor ve bunu en tesirli şekilde hedef kitlenize eriştiriyor olmanız gerekmektedir. SMS işte bu noktada devreye giren ehemmiyetli bir silahtır. Her iletişim kanalını daha tesirli kullanmanın püf noktaları olduğu gibi SMS metnini de hazırlamanın püf noktaları vardır. Reklam ve tanıtım faaliyetlerinizin daha tesirli ve geri dönüşü yüksek sonuçlar vermesini istiyorsanız şimdi size vereceğimiz ipuçlarına göz gezdirmenizde yarar var.

  • Reklam bütçenizin boşa gitmesini istemiyorsanız, gönderim yapacağınız kişi/grubu iyi belirlemelisiniz.
  • Süslü ve zahmetli tümceler kurmaktan kaçınarak tek seferde okunabilen anlaşılır bir metin olmasına önem verebilirsiniz.
  • Bir takım kelimeleri büyük harf kullanarak vurgulama yapabilirsiniz.
  • İletişim adreslerinizi kesinlikle belirtmelisiniz.

Hedef kitleye hızlıca erişen ve iz bırakan SMS iletilerini kullanarak sektörünüzde fark yaratın.

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir