İçeriğe geç

Toplu SMS ile Buluşma AnımsatmalarıIçin 5 Ipucu

Kategori: Toplu SMS

Toplu SMS ile Buluşma AnımsatmalarıIçin 5 Ipucu

Buluşma usulü çalışan şirketlerin en çok yaşadığı sıkıntılardan bir tanesi müşterilerin randevularına gelmemeleridir. Uzun buluşma müddetlerine sahipseniz ve müşterileriniz beklediğinizden daha az ise bunun sebebi muhtemelen randevularını kaçıran müşterilerinizdir. Müşterilerin randevularını kaçırmalarının sebepleri ise genel olarak unutulması ve müşterilerin tasarı farklıkları ile ilgili bilgi vermemesidir.

Müşterilerinizin randevularını onaylamalarını, iptal etmelerini veyahut farklık bildirilmesini sağlayan toplu sms, randevu anımsatmak için kolay ve ekonomik bir araçtır. Netice olarak herkes cep telefonu taşır ve daimi olarak telefonlarını kontrol ederler. Toplu SMS %98 açılma oranı ile vazgeçilmez bir metot.

Toplu SMS ile Buluşma AnımsatmalarıIçin 5 Ipucu

  • Kısaca Söz edin

1 Toplu SMS’in metin uzunluğu 160 karakterdir ve buluşma anımsatmaları için 160 karakter idealdir.

Metninize şu bilgileri ilave etmeniz yeterlidir: Tarih, saat, buluşma nedeni, gerekirse yer ve müşteriden yapmasını istediğiniz şey.

  • Kişiselleştirme

Kısa ve kolay bir SMS gönderiyor olabilirsiniz ancak kişiselleştirme kullanmak iletinizi daha ehemmiyetli gösterirken sizin de işinizi kolaylaştıracaktır. Müşteriyi ilk kaydettiğiniz anda ihtiyaç duyulan bilgileri kılavuza ya da excel dosyasına ilave etmek iletisi göndereceğiniz tarihte ilave ettiğiniz parametreler( isim, soyad, tarih, saat, randevu nedeni vb.) otomatik olarak ilave edir ve sizin tek tek bu bilgileri girmenize gerek kalmaz.

  • Zamanlama

Randevu idareninde en ehemmiyetli etkenlerden bir tanesi zamanlamadır. Çok erken gönderilmiş bir anımsatmanın unutulma rizikosu vardır. Çok geç gönderilmiş bir anımsatma SMS’i ise şirketiniz için yeri zor doldurulabilir bir randevu haline gelir. Şirketiniz için doğru zamanlama; sunduğunuz hizmete, müşterilerinize ve randevuyu ne kadar ivedi doldurabileceğinize bağlıdır. Ancak buluşma zamanlamanın genel kaidesi randevudan tam 24 saat önce anımsatmaktır.

  • Müşterinizin Ne İstediğini Keşfedin

Buluşma anımsatmada müşterilerin tercihi ehemmiyetlidir. Müşterilerinizin bir bölümü iletileşme kolaylığına karşın anımsadıcılarını toplu mail ve IVR aracılığıyla veyahut aranarak bilgilendirilmek isteyebilirler. SMS dışında alternatiflerinizin elinizin altında bulunması iyidir. Müşterilerinize randevu vakiti geldiğinde nasıl bilgilendirilmek istediğini sorabileceğiniz bir ortam oluşturabilirsiniz.

SMS ve E-posta anımsatmalarını aynı anda kullanmak ise randevunun ehemmiyetini ve de önem verdiğini vurgular. Bu sebeple müşterilerinizin randevuyu iptal etme ihtimali daha düşüktür.

  • Kolaylaştırın

Toplu SMS kısa iletiler ile işlevselliğini savunurken, iletilerin müşterinin zihnini yoracak şekilde ayrıntılı olması geri dönüş oranlarını düşürür. Her vakit basit ve işlevsel olmayı tecrübelisiniz. Bununla beraber randevuda sunulan seçeneklerin 3’ten fazla olmamasına ve kolaylıkla cevaplayabilir olmasına dikkat ediniz.

Müşterilerinize sunduğunuz seçenekler şunlar olabilir. Onaylamak için “EVET”, iptal etmek için “HAYIR”, randevu tarihini değiştirmek için ise sizi aramalarını isteyebilirsiniz.

Toplu SMS’e göre daha hızlı bir şekilde müşterilere erişme yöntemlerini merak ediyorsanız sesli ileti’ı (IVR) tecrübelisiniz. Bu sitemde müşterileriniz otomatik olarak aranır ve tuşlamalarla kararları hatıranda öğrenilir. Erişilemeyen müşterileriniz ise arandıkları numaraya geri dönüş yaparak sizleri bilgilendirir.
Tüm bu mertebeleri gerçekleştirdikten sonra artık Toplu SMS ve IVR’ın mükemmel neticeleri ile fiyattan, zamandan ve iş yükünden kurtulmanın keyfini sürebilirsiniz.

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir