İçeriğe geç

SMS Ile Reklam Yapmanın Artıları Nelerdir?

Kategori: Toplu SMS

SMS Ile Reklam Yapmanın Artıları Nelerdir?

Yeni ürün, kampanya, indirim ve kutlama duyuruları için tercih edilen SMS, firmaların hedef kitleye ulaşmadaki önemli araçlarından biri haline gelmiştir. Son zamanlarda artan cep kullanımı da SMS’in tercih edilmesindeki en büyük etkenlerdendir. SMS’in diğer iletişim araçlarına göre ekonomik oluşu ve aynı anda binlerce kişiye ulaşabiliyor olması günümüz rekabet koşullarında firmalara birçok avantaj sağlamaktadır. Müşterilerine Toplu Mesaj ile tanıtım yapan işletmeler satışlarını %28’e varan oranlarda artırmaktadır.

Bugün tüm dünyada giderek yaygınlaşan cep telefonu kullanımı ve değişen hedef kitle alışkanlıkları SMS’e olan ilgiyi artırmaktadır. Geleneksel pazarlama kanallarına kıyasla ölçülebilir, hızlı ve ekonomik olan SMS bu özellikleriyle oldukça cazip hale gelmektedir. Kişiye özel gönderilebilen ve direkt hedefe ulaşan SMS gelecekte de bu önemini koruyacaktır. Yapılan araştırmalarda SMS’in okunma oranı, sosyal ağlarla kıyaslandığında belirgin bir fark yaratmaktadır. SMS mesajının okunma oranı yüzde 98 iken sosyal ağlar ve E-posta gönderimlerinde ise bu oran yüzde 20’leri göstermektedir. 90 saniye içerisinde cevaplanan ve ilk 3 dakika içerisinde okunan SMS, firmaların tercih ettiği önemli iletişim kanallarından biri olmaya devam edecektir.

SMS Ile Reklam Yapmanın Artıları Nelerdir?

  • Milyonlarca kişiye aynı anda mesajınızı iletebilir ve bunu ekonomik şekilde yapabilirsiniz.
  • Hazırlaması ve uygulaması pratiktir.
  • Doğru zamanda, doğru kişiye ve doğru mesajla ulaşma imkanı verir.
  • Diğer iletişim kanallarıyla beraber kurgulanabilir.
  • Bütçenize göre planlar ve istediğiniz zaman gönderim gerçekleştirebilirsiniz.
  • Özel günlerde kişiye özel gönderimler yaparak müşteri sadakati oluşturabilirsiniz.
  • Toplu SMS ile herhangi bir gönderinizin kimlere ve kaç kişiye ulaştığını görebilirsiniz fakat bir TV reklamında bunu yapamazsınız.
  • Gönderimlerinizde kriter belirler ve mesajınızın sadece o kişilere gitmesini sağlayabilirsiniz.

Hangi sektörde faaliyet gösterirseniz gösterin rekabet üstünlüğü yakalamak adına, etkili reklamlar üretebiliyor ve bunu en etkili şekilde hedef kitlenize ulaştırıyor olmanız gerekmektedir. SMS işte bu noktada devreye giren önemli bir silahtır. Her iletişim kanalını daha etkili kullanmanın püf noktaları olduğu gibi SMS metnini de hazırlamanın püf noktaları vardır. Reklam ve tanıtım faaliyetlerinizin daha etkili ve geri dönüşü yüksek sonuçlar vermesini istiyorsanız şimdi size vereceğimiz ipuçlarına göz gezdirmenizde fayda var.

  • Reklam bütçenizin boşa gitmesini istemiyorsanız, gönderim yapacağınız kişi/grubu iyi belirlemelisiniz.
  • Süslü ve dolambaçlı cümleler kurmaktan kaçınarak tek seferde okunabilen anlaşılır bir metin olmasına özen gösterebilirsiniz.
  • Bazı kelimeleri büyük harf kullanarak vurgulama yapabilirsiniz.
  • İletişim adreslerinizi mutlaka belirtmelisiniz.

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir