İçeriğe geç

Başlıklı Kurumsal SMS Gönderimi

Kategori: Toplu SMS

Başlıklı Kurumsal SMS Gönderimi

  • Kurumsal Başlıklı SMS’in Avantajları Nelerdir?

    Başlıklı Kurumsal SMS Gönderimi

  •  Müşterilerinize toplu mesaj atarken rastgele bir telefon numarası yerine numaranızın kurumsal kimliğiniz olduğu bir SMS atabilirsiniz. Gönderdiğiniz her mesajda firma isminiz telefon numarası yerine çıktığı için müşterileriniz, SMS’in sizin firmanızdan geldiğinden emin olarak mesajı okurlar. Bu hem marka kimliğinizi ön plana çıkarırken, hem de müşterileriniz için de bir güven imajı çizecektir. Mesajın kimden geldiğini gören müşteri rahatlıkla internet üzerinden alışverişini tamamlayabilir.

    Ayrıca mesajınız numara üzerinden gönderilmeyeceği için diğer kurumsal mesajlarla ve operatör mesajlarıyla karışmaz. Böylece telefonların akıllı numara engelleme gibi filtrelerine takılmadan mesajınız ulaşması gereken yere ulaşır.

    Kurumsal SMS ile müşteri ve marka arasındaki bağın daha güçlü olmasını sağlayabilirsiniz. Onlara ilgilendikleri kampanya ve özel günler için SMS atabilir, böylece hem onlara özel hissettirebilir hem de düşük maliyet ile kampanyanızı ulaştırabilirsiniz.

  • Etkili bir SMS Yazımı Nasıl Olur?

    Sade ve anlaşılır olun. Yazdığınız her sözcük anlatmak istediklerinize odaklı olsun. Fazla karmaşık sözcüklerle karışık cümleler kurmayın.

    Ofis dilinden kaçının. Sektörünüzde konuşulan dilde mesajlar yazmayın. Fazla “halk” ağzıyla da yazarsanız ciddiyetiniz kaybolabilir. Orta yolu bulun. Ne de olsa müşterilerinizi en iyi siz tanıyorsunuz.

    Kısaltmalardan kaçının. Cümle yapısını koruyarak dil kurallarına uygun kısaltmaları tercih edin.

    Noktalama işaretlerini etkin kullanmaya özen gösterin. Bir tek noktalama işaretinin kullanılmaması veya yanlış kullanımı farklı anlamlara sebep olabilir.

    Uzun cümlelerden kaçınarak anlam karmaşasının önüne geçebilir, yaratmak istediğiniz etkiyi daha hızlı ve anlamlı bir şekilde yaratabilirsiniz.

  • SMS ile Kullanıcı Doğrulama

    Kullanıcılarınızı onlara attığınız SMS’ler ile doğrulayabilirsiniz. İnternet sitesi üzerinden yapılan alışverişlerde kullanıcı ve kart güvenliğini sağlamak üzere geliştirilen bu uygulama sayesinde alışverişler rahatlıkla ve hızlıca gerçekleştirilebilir. 3D secure denilen 3 boyutlu güvenlik yöntemi ile birlikte kişiye özel benzersiz telefon numarasına sahip olmayan hiç kimse kart bilgilerine erişemediği gibi alışveriş de yapamaz. Banka ve alışveriş yaptığınız internet sitesinin iş birliği ile yapılan bu güvenlik sistemi sayesinde, anlık olarak gelen ve belirli bir süre içerisinden telefonunuza gelen SMS’te ki şifreyi 3D secure şifresi istenen alana yazmanızla birlikte hem dolandırıcılıkların önüne geçebilir, hem de müşterilerinizin kredi kartı ile ilgili bir sorun yaşamasını önleyebilirsiniz.

    Birçok çevrimiçi internet sitesiyle bütünleşmiş bu sistem ile beraber internet sitesine ya da telefon uygulamasına her giriş yapılırken SMS doğrulama kodu olarak bilinen bu mesajları kullanıcılarınıza atabilirsiniz. Bu işlem, kullanıcı güvenilirliğini artırırken olası kimlik hırsızlığı sorunlarının da önüne geçer ve kurumunuzun güvenliğini artırır.

  • Pasif Kullanıcıları SMS ile Geri Kazanırsınız

    Pasif kullanıcılar neredeyse tüm uygulamalar ve internet siteleri için büyük bir sıkıntı teşkil eder. Aktif kullanıcı sayısı 1 milyar olan Facebook’un bile bunun en az 2 katı pasif kullanıcısı bulunmaktadır. SMS yöntemi ile kullanıcılara ulaşarak onları yeniden hesaplarını aktive etmelerini sağlamak oldukça verimli bir yöntemdir. Birçok mobil uygulama kullanıcısı, akıllı telefonlarındaki rahatsız edici push bildirimlerini kapatarak bu bildirimleri görmek istemezler. Bu durum uygulamanın zaman içinde kişi tarafından kullanımını etkiler. Bu nedenle kullanıcı uygulamayı unutarak kullanmamaya başlarlar. Birçok pasif kullanıcıya bu durum sebep olur.

    Kullanıcılara uygulamayı veya internet sitesini hatırlatacak SMS’ler atarak onları yeniden ortamınıza davet edebilir, tekrar kullanmalarını sağlayabilirsiniz. Böylece oluşumunuz pasif kullanıcılardan arınarak yeniden canlanan bir çevrimiçi ortama dönüşür. Pasif kullanıcılarınızdan sadece geri dönmelerini istemek yerine onlara uygulamanıza veya sitenize döndüklerinde kullanabilecekleri çeşitli kampanya fırsatları sunarak teşvik edebilirsiniz. Teşvik bu konuda önemli bir rol oynayarak ortamınıza yeniden dönmelerini sağlayacaktır.

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir