İçeriğe geç

Kurumsal Alanda Sanal Santral Artıları

Kategori: Sanal Santral

Kurumsal Alanda Sanal Santral Artıları

Akıllı telefon desteği

Akıllı telefonlarınıza kuracağınız softphone yazılımları ile dâhilinizi her daim yanınızda taşıyabilirsiniz.

Çağrı transferi

Gelen aramalarda çağrıyı, istediğiniz ilgiliye ister onayı dâhilinde isterseniz direkt aktarmanıza olanak sağlar.

Dâhili numaralar

Santralinizde tanımlı dâhili numaralar lokasyondan bağımsız kendi aralarında ücretsiz konuşurken, birbirlerine gelen çağrıları da kolaylıkla aktarabilmektedirler.

Fax to mail

Gelen fakslarınız PDF formatında belirlediğiniz e mail hesapları e posta olarak gönderilir. Aynı zamanda genel fakslarınız sanal santralinizde de arşivlenmektedir. Gelen faksları istediğiniz zaman yönetim panelinizden görüntüleyebilir ya da bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Konferans görüşmeleri

Tele Konferans özelliği sayesinde aynı anda birden fazla kişiyle ek ücret ödemeden toplu görüşmeler yapabilirsiniz.

Mesai saatleri yönetimi

Mesai saatleri içerisinde, resmi tatillerde, mesai saatleri dışında kısaca belirleyeceğiniz tarih ve saat aralıklarına gelen çağrıları değişik seslendirme senaryoları ile karşılayabilir, dilerseniz mesai saatleri dışında farklı bir dâhili ya da çağrı grubuna ilgili çağrıyı yönlendirebilirsiniz.

Sesli mesaj ( Voice message )

Voice message sayesinde gelen çağrılara cevap veremediğiniz yâda dâhilinizin çevrimdışı olduğu durumlarda sizi arayanlar sesli mesaj bırakabilir, siz de mailinize bilgisi düşen sesli mesajları doğrudan link üzerinden indirip dinleyebilirsiniz.

Çağrı bekletme

Devam eden bir görüşmeniz varken, sizi arayan kişiye normal çalma sinyali giderken size direkt uyarı sinyali gelir.

Çağrı yönlendirme

İster hattınıza isterseniz dâhilinize gelen çağrıları dilediğiniz numaraya yönlendirebilir, mailinize e posta şeklinde sesli olarak düşmesini sağlayabilirsiniz.

Departman grupları

Çalışanlarınızı departmanlarına göre gruplayabilir, çağrı geldiğinde aynı anda tüm dâhilîleri çaldırabilir ya da hangi dâhiliye hangi sırayla dağıtılacağını belirleyebilirsiniz.

Görüşme Kayıtları

Gelen ve giden aramalarınızın kayıt altına alınması, panel üzerinden geriye dönük dinlenebilmesi yahut kendi bilgisayarınıza indirip arşivleme imkânına sahipsiniz

Konsol arama eklentisi

İnternet sayfalarında yer alan telefon numaralarını seçip sağ click yaparak konsol ile arama başlatabilirsiniz. Çağrı başlatma esnasında dâhiliniz çalar ve açtığınız zaman ilgili numarayı santral otomatik olarak siz tuşlama yapmadan aramaya başlar.

Pratik hesap yönetimi

Kimseye bağlı kalmaksızın, tüm sisteminizi yönetmek sizin elinizde. Santral hizmetlerinden Ses Kayıtlarına, Numara Hizmetlerinden Görüşme Raporlarına kadar her şey elinizin altında. Hesabınıza ait yeni santral alabilir, numara tahsis edebilir, paket yükseltebilir, Toplu SMS alabilir, sipariş verip, faturalarınızı ödeyebilir ve daha birçok parametreyle isteklerinize cevap bulabilirsiniz.

Çağrı detay raporu ( CDR )

Arayan, aranan, cevapsız olan kısaca santralinizde gerçekleşen her türlü çağrı geçmişiniz tarih, saat ve süre bazlı detaylarla sistemden raporlayabilirsiniz.

Dâhili düşme bildirimi

Santralinizde tanımlı olan dâhilîlerinizden herhangi birinin çevrimdışı olduğu durumda ilgili dâhiliye tanımlı olan mail adresine ve sms hesabınız varsa tanımlı olan cep telefonunuza otomatik olarak bilgi mesajı gönderilir.

Eş zamanlı sınırsız çağrı

Tek hat üzerinden sınırsız çağrı alabilir ve görüşme yapabilirsiniz. Hatta olduğunuz zaman asla telefonunuz meşgul çalmaz.

IVR ile kurumsal karşılama

Gelişmiş IVR Sistemi sayesinde arayan kişinin robot operatör tarafından kurumsal vizyonunuz ile karşılaması sağlanırken, müşterilerinizin hızlı ve pratik bir şekilde istediği kişiye ulaşarak memnuniyetinin sağlanmasına yardımcı olur.

Kuyruk yönetimi

Dâhili hatlarınız meşgul ise arayan kişileri arama sırasına göre numaralandırarak arka plan müziği eşliğinde hatta bekletir ve boşalan dâhilîlere sırasıyla çağrıları dağıtır.

Rahatsız etmeyin modu

Çağrı karşılayamayacağınız ya da müsait olmadığınız durumlarda gelen çağrıların doğrudan sesli mesaj kutunuza düşmesini ve size e posta ile bilgisinin gelmesi sağlanır.

Şubeler arası ücretsiz görüşme

İşletmenizin aynı ya da farklı lokasyonlardaki şubeleri kendi aralarındaki görüşmeleri ücretsiz yapılabilmektedir.

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir