İçeriğe geç

Sanal Santral Nasıl Çalışıyor ?

Kategori: Sanal Santral

Sanal Santral Nasıl Çalışıyor ?

Sanal Santral kendisine uygulanan senaryo ya göre çalışır. Altta örnek bir senaryo görülmektedir.

Burada anlatılan senaryonun bir çok değişik hali uygulanabilir. Sanal santralin en büyük özelliği ihtiyaca göre şekillenebilecek bir esnekliğe sahip olmasıdır.

Sanal Santral Nasıl Çalışıyor ?

Kısaca örnek senaryomuzu inceleyelim,

* Tanımladığınız firma telefonu arandığında, sanal santral telefonu açar ve size özel karsılama iletinini okumaya başlar, ( A firmasına hoş geldiniz, Destek için 1 e, satış için 2 ye medyayız, dahili numarayı bilmiyorsanız, operatöre bağlanmak için lütfen bekleyiniz” gibi)

* Sonrasında örneğimizde “destek” tuşuna basılırsa, grup olarak tanımlanmış telefonlar, programladığımız mantıkla çalar. ( Destek operatörlerinde, hepsi aynı anda, sırayla yada hep aynı sırayla, vb.)

* Örneğimizde “Satış” tuşuna basılırsa, satışçının dahilisi ve cep telefonu aynı anda çalar. Büro içinde dahiliden numarayı karşılar. Büro dışında ise cep telefonuyla aramayı karşılar. ( Her ikisinede ulaşılamassa arayanın “ses ileti kaydı” alınıp satışçının mailine gönderilir.)

Belli hatlardan gelen aramalar veyahut belli dahili tuşlamalarında aramalar, direk hatlara aktarılabilir.

Sanal santral, bir çok oluşuma hizmet edebilecek düzeydedir. Burada önemli olan ihtiyacın tam olarak belirlenmesi ve buna uyan esneklikte dahili hatlarınızın tanımlanabilmesidir.

Bu yüzden Sanal Santral oldukça geniş bir kesime hitap etmektedir.
Basit bir genelleme yapmak gerekirse,
*   Kobiler,

*   E Ticaret siteleri,

*   Home Ofis çalışanlar,

*   Saha Elemanları çalıştıranlar,

*   Çok şubeli firmalar,

*   Hukuk Büroları,

*   Muayenehaneler,

*   Ve daha bir çok alanda…

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir