İçeriğe geç

Inbound IVR Nedir?

Kategori: Sanal Santral

Inbound IVR Nedir?

Inbound IVR Nedir?

Inbound IVR, kuruma gelen telefon çağrılarının santrale ihtiyaç olmadan, otomatik olarak karşılanmasını sağlar.

Inbound IVR Nedir?Inbound IVR Hangi İhtiyacı Karşılar?

  • Özellikle kampanya gibi yoğun telefon trafiğinin yaşandığı dönemlerde iş süreçlerini hızlı yönetmek
  • Firmaya telefonla erişip bilgi edinmek isteyen müşterilere, firma uygulamaları ile entegre çalışan bir sistemle en güncel bilgiyi verebilmek
  • Aynı anda gelen birçok çağrıyı otomatik bir sistemle yönetmek
  • Müşteriyi ihtiyaç duyduğu birime hızlıca yönlendirip, müşterileri karşılama ve bekleme sürelerini azaltmak gibi ihtiyaçlarınızı Inbound IVR ile karşılayabilirsiniz.

Inbound IVR, müşterileri anlamak, daha iyi hizmet vermek için gelen aramaları otomatik bir sistemle yönetir. Hızlı, maliyet avantajlı ve kişiye özel çözümlerle müşteri temsilcisine duyulan ihtiyacı minimize ederek iş akışlarını kolaylaştırır.

Gelen Çağrılar Nasıl Karşılanır?

Kuruma gelen çağrı:

  • Santral
  • IP santral
  • Cep telefonu
  • İletişim Makinesi Çağrı Karşılama Ekranı’na yönlendirilebilir.

Çağrılar:

  •  Kurum uygulamalarına entegre olarak arayan kişiyi tanıyan
  •  İhtiyacına göre detaylı bilgiler verebilen
  •  Dilediği talep, şikayet ve önerileri ses kaydı olarak alabilen
  •  Seçenekler sunarak müşteriyi ilgili birime yönlendirebilen
  •  Müşteriye sorular sorup yanıtlar alabilen bir sistemle yanıtlanır.

Nasıl Başlarım?

Ücretsiz olarak tahsis edeceğimiz 0850’li numarayı kullanabilirsiniz veya mevcut hattınıza gelen çağrıları İletişim Makinesi Inbound IVR servisine yönlendirebilirsiniz.

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir