İçeriğe geç

Predictive Dialar Sistemi

Kategori: Sanal Santral

Predictive Dialar Sistemi

Predictive Dialar sistemi formatı ne olursa olsun, Excel dosyaları içerisindeki tüm müşteri kayıtlarını kendi veritabanına aktarılabilmektedir. Aktarım sırasında, akıllı aktarım ekranı üzerinden ilgili xls dosyasının formatı sisteme tanıtılabilmektedir.
Predictive Dialar SistemiTanıtılan aktarım formatı daha sonra kullanılmak üzere, format taslağı olarak kaydedilebilmektedir.
Sistem aktarım sırasında, gelişmiş algoritma ile müşteri mükerrerlik kontrolü yapmaktadır. Mükerrerlik kontrolü için o ana kadar sisteme aktarılmış olan tümmüşteri kayıtları kullanılmaktadır. Otomatik arama sistemi ile daha çok zor ürünleri satmak ve pazarlama yeteneğini kullanılmasında iyidir. Örnek Sesli mesaj sadece bir ses dinletir ! Ama Otomatik aramada sonuçta bir personel müşteriyi ikna etmeye çalışır ve etiğinde satışa döner !Her ikisi başata belirtiğim gibi iyidir ama Projeye göre veya hizmete göre değişkenlik gösterir.Her aktarımda genişleyen, mükerrer kayıtlar önlenmiş bir Çağrı Merkezi Müşteri veritabanına sahip olursunuz.
Inbound çağrı geldiğinde veya müşteri arandığında, ilgili müşterinin tüm kişisel bilgileri, yapılan çağrılar, verilen teklifler, tercih etmeme gerekçeleri, yapılan satışlar, ilgili satışların diğer bilgileri, müşteri ile yapılan görüşme esnasında tek ekran üzerinden takip edilir.  Çağrı merkezlerine anahtar teslim çağrı merkezi kurulumu, hesaplı ve kaliteli görüşmeler yapılabilmesi için gerekli olan alt yapının sağlanması konusunda ücretsiz olarak danışmanlık hizmeti, kullanılacak donanım ve yazılımlar konusunda kurulum ve destek hizmeti veriyoruz. Çağrı merkezi kurmak isteyen veya çağrı merkezinde altyapısal sorunlar yaşayan çağrı merkezleri için ücretsiz keşif yapıyoruz.

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir