İçeriğe geç

Predictive Dialer Temel Özellkleri

Kategori: Sanal Santral, ve Voip Hizmetleri


Predictive Dialer 
Temel Özellkleri

Proje oluştururken farklı projeleriniz için farklı çağrı metinleri oluşturabilirsiniz. Böylelikle kendisine çağrı bağlanan agent, hangi proje için  müşteriyle görüşeceğini görüntüler ve çağrı metnini okuyarak sunumunu gerçekleştirebilir. Görüşme esnasında agentların ekranında görüntülenir. Çağrı esnasında predictive dialer bu form aracılığı ile kaydedilen bilgiler, sisteme yüklemiş olduğunuz arama datanıza eklenmiş olur. Böylelikle müşterilerinizin sizdeki bilgilerini güncelleyebilir, müşterinizden almak istediğiniz ek bilgileri kaydedebilir,
yapılan aramanın satışa dönüşüp dönüşmediği, ürünün modeli-cinsi, ürünün fiyatı, müşterinin kargo tercihi, satışla alakalı notlar gibi verileri sisteme girmiş olursunuz.Predictive Dialer Temel Özellkleri

Predictive Dialer Temel Özellkleri

  • Predictive Çalışma Özelliği :
    Bu sayede sistem gereksiz arama gerçekleştirmez aktif müşteri temsilciniz kadar çağrı alır yada çağrı gönderebilirsiniz.
  • Web Paneli
    Sisteme erişilebileceğiniz web tabanlı kullanıcı dostu bir arayüz bulunmakta ve bu arayüz sayesinde projenizle alakalı tüm işlemleri yapabilirsiniz.
  • Konsol Tasarımı
    Aranmış ve temsilciye bağlanmış çağrının bilgileri, istediğiniz alanlar olacağı şekilde tasarlanır ve o tasarlanmış haliyle temsilci ekranında görüntülenir. Bu sayede gereksiz bilgi kirliliği ve kontrol daha kolaylaşır.
  • Çağrı Metni
    Müşteri temsilcisinin aranan müşteriye okuyacağı çağrı metni proje oluştururken girilebilir. Girilen metin temsilci görüşme yaparken görüntüleyerek okunabilir.
  • Çağrı Formu
    Görüşme esnasında alınan müşteri bilgileri proje oluşturulurken hazırlamış olduğunuz forma girişi yapılabilir. Girilen bilgiler çağrı bittiği andan itibaren web arayüzünden görüntülenebilir.
  • Randevu Sistemi
    Yapılan görüşme temsilci tarafından ileri bir tarihe zamanlanabilir. Otomatik arama sistemi zamanlanan çağrıyı, zamanlandığı tarih ve saatler arasında arayarak zamanlayan temsilciye aktarır.
  • Mola Belirleme
    Müşteri temsilcileri molaya çıkmak istediklerinde projeler için oluşturulan genel mola seçenekleri ile sistemden geçici olarak çıkarlar ve bu sayede temsilcilerin nekadar süre molada kaldığı ve benzeri diğer istatistiksel bilgilere ulaşılabilir.
  • Yedekli Ses Kayıt Sistemi
    Çağrılara ait tüm veriler ve tutulan ses kayıtları tek ekrandan kolayca ulaşılabilir. Sistemde tutulan ses kayıtlarını dinleyebilir, bilgisayarınıza indirebilirsiniz.Ayrıca yedekleme sistemi sayesinde ses kayıtlarınızı bulut barındırma hizmeti sayesinde ayrı bir yedek sunucuda anlık olarak saklanır . Bu sayede ses kayıtlarınız siz silmediğiniz sürece kaybolmaz.

 

Daha sonra tüm bu bilgileri santralinizin web arayüzünden bilgisayarınıza indirebilirsinizmatik arama sistemi Linux ve asterisk tabanlı verilerinizi otomatik kendinden telefon numaralarını çeviren bir sistemdir, örnek 50 kişilik bir çağrı merkezinde yüklediğiniz binlerce dataları saniyeler içerinde personeller hiçbir arama yapmadan sistem arka planda o yüklenmiş olan datalarını kendinden çevirmeye başlar ve
ulaştığı müşterileri boştaki personellere bağlar.
Hız ve performans olarak örnek 1 agent başına 4-6-10 ve üst katları arama kanalı ile çıkış yapar ve bunu isteğe göre değiştirebilirsiniz , voip voice call platformu  ile beraber çalışan yazılım 2000 (ikibin) kanal çıkışına kadar her bir çağrı merkezine destek verir.

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir