İçeriğe geç

0850 ‘li Numaranın 444’lü Numaralara göre Avantajları?

Kategori: Sanal Santral

 0850 ‘li Numaranın 444’lü Numaralara göre Avantajları?

 0850 'li Numaranın 444'lü Numaralara göre Avantajları?

Teknik Açıdan Avantajları;

0850 ‘li numaralar IP üzerinden hizmet vermektedir. IP tabanlı olduğu için herhangi bir fiziksel sınırı yoktur. Yani tek bir 0850 li numara üzerinden eş zamanlı olarak internet bant genişliğinize bağlı olarak yüksek kapasitede çağrı alınabilmektedir.

444 ‘lü numaralar, Türk Telekom’un analog (PSTN) sabit hatları üzerine tanımlı bir numaradır. 444′lü bir numaranın altında en az 5 adet sabit numara tanımlaması yapılması gerekir. 444 ‘lü bir numara üzerinden eş zamanlı oluşturulabilecek çağrı sayısını, altında tanımlı olan sabit hat sayısı belirlemektedir. (Örneğin 6 hat tanımlıysa eş zamanlı oluşacak 7. çağrı için numaranız meşgul olur.)

Maliyet Açısından Avantajları;

Kurulum, tahsis ve aylık sabit ücret gibi herhangi bir ücret uygulaması yoktur. 0850 ‘li numaraya gelen aramalar için, numara sahibine hiçbir ücret yansımamaktadır. Ücretlendirme sadece arayan kişiye uygulanır. Arayan kişinin ücretlendirmesi aramış olduğu numaranın operatörüne göre değişiklik göstermektedir.

444′lü numaraların hem kurulum, hemde aylık sabit ücretleri yüksektir. 444′lü bir numaranın altında en az 5 adet sabit numara tanımlaması yapılması gerekir. Türk Telekom’un rastgele/sıradan vereceği 444′lü bir numara ve zorunlu olarak en az almanız gereken 5 hat için toplam 1,829,00 TL tahsis bedeli ödenir. (Örneğin; Sizin seçeceğiniz 444′lü bir numara ve toplam eş zamanlı 20 adet çağrı alabilmek için almanız gereken 20 adet hat için ödeyeceğiniz toplam tutar ise 7,316,00 TL’dir.) Aynı zamanda bulunulan il dışından 444′lü numaraya gelen tüm aramalar için arayan kişinin yanı sıra 444 ‘lü numara sahibine de dakikası 0,105 TL (StandartHatt – Şehirdışı tarifesi) yönlendirme ücreti yansımaktadır.

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir