İçeriğe geç

PREDICTIVE DIALER AVANTAJLARI

Kategori: Sanal Santral

PREDICTIVE DIALER AVANTAJLARI

PREDİCTİVE DIALER

Sanal Santral size, normal bir santralin yapabildiklerine ek olarak yeni ve teknolojik özelliklere sahip bir sistem sunar.
Sanal Santral, sayesinde tüm bu gelişmiş özelliklere sahip olmanın yanı sıra, otomatik arama iletişim maliyetlerinizden tasarruf etmenizi sağlar.
Günümüzde kullandığınız kadar öde terminolojisi gitgide yaygınlaşmakta ve teknolojinin çok çabuk demode olduğu günümüzde sadece kiralayarak predictive diaları en son teknolojiye sahip olabilirsiniz.
Yüksek maliyetlerle bir sistem satın almak yerine sadece kiralayarak ihtiyacınıza hızlı ve ekonomik bir çözüm sağlarsınız. Dijitalleşen telefon hatlarınızın sabit ücreti ortadan kalktığı gibi, hesaplı görüşme ücretleriyle de, görüşme bedellerini ekonomik seviyelere indirebilirsiniz.

Avantajları Nelerdir?

» Çağrı kayıt ve raporlama
» Ses kayıt sistemi
» Sesli mesaj sistemi, sesli SMSPREDICTIVE DIALER AVANTAJLARI
» Robot operatör
» Konferans görüşme sistemi
» Faks
» SMS, Toplu SMS, Interktif SMS hizmetlerinden yararlanabilirsiniz.
» Santral yatırım ve bakım maliyetini ortadan kaldırırsınız.
» Toplu smsim Sanal Santral Sistemleri kurumun ya da şirketin ihtiyaçları neyi gerektiriyorsa o şekilde programlanabilir.

Auto dialer ve predictive dialer (otomatik sesli arama)

Telefonla satışta kullanılan vazgeçilmez programlardır. Telemarketing, telesatış, çağrı merkezi vb. alanlarda kullanıma uygun, seçim öncesinde seçim sloganlarının bildiriminde ve anketlerde kullanılmaktadır.

Otomatik Arama Sistemi (Auto dialer ve Predictive Dialer) Özellikleri

Predictive (öngörülü) Çalışma:

Sistem, öngörülü mantıkla çalışıyor olmasından dolayı gereğinden fazla veya az çağrı başlatmaz, ihtiyacınız kadar çağrı başlatır. Müşteri temsilcilerinin daha verimli iş yapmasına olanak tanır.

Web Panel Erişimi:

Sisteme erişebileceğiniz DMD CRM programı mevcuttur. DMD Crm yazılımıyla otomatik arama projesi oluşturabilir, aranacak numaraları yükleyebilir, çağrı ve performans raporlarını görüntüleyebilirsiniz.

Çağrı Zamanlama (Randevu):

Yapılan görüşme temsilci tarafından ileri bir tarihe zamanlanabilir. Otomatik arama sistemi zamanlanan çağrıyı, zamanlandığı tarih ve saatler arasında arayarak zamanlayan temsilciye aktarır.

Mola Alma:
Müşteri temsilcileri molaya çıkmak istediğinde, Agent Konsol üzerinden mola seçeneğini işaretleyerek molaya çıkabilir. Admin Konsol üzerinden müşteri temsilcilerinin molaları, üretim verimlilikleri, çağrı esnasında ne kadar süre harcadıkları, görüşme süreleri raporlanmaktadır.

Raporlama Sistemi :
Çağrılara ait tüm veriler ve tutulan ses kayıtlarına Admin Konsol üzerinden takip edebilir. Gün sonunda müşteri temsilcinizin ne kadar verimli olduğunu otomatik olarak raporlayabilirsiniz. Sistemde tutulan ses kayıtlarını dinleyebilir, bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

 

 

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir