İçeriğe geç

CRM NEDİR ?

Kategori: Sanal Santral

CRM NEDİR ? İş yerinize nasıl fayda getirir?

CRM NEDİR ?

Müşterilerinizle olan ilişkilerinizi tek bir modülde toplayarak kolayca yürütmenizi ve takip etmenizi sağlayan yazılımlardır. CRM yazılımları sayesinde, telefon görüşmeleri, şirket içi yazışmalar gibi iletişim kanallarını anlık olarak gözlemleyebilir, geçmiş tarihlere ait kayıtların dökümünü alabilir ve müşterilerinizin gelecekteki ihtiyaçlarına çözümler üretebilirsiniz. CRM modülünde, satış, sipariş, randevu v.b. özellikleri kullanabilirsiniz.

Bazı Başlıklar;
  • Sipariş takibi
  • Randevu takibiCRM NEDİR
  • Müşteri ilişkileri yönetimi
  • Kampanya takibi
  • Kargo takibi
  • Popup ile müşteri tanıma
  • Ürün Yönetimi
  • Data Yönetimi
  • Grup Yönetimi
  • Agent Yönetimi

 

Genel Özellikleri:
Tüm raporların saat, gün, hafta, ay ve yıl bazında iki tarih aralığında alınabilmesi,
Liste ve Grafik türünde çıktıların üretilebilmesi,
Excel formatında export edilebilmesi,
Gerekli rapor ve analizlerin kolaylıkla oluşturulabilmesi,
Agent Sipariş Analizi,
Agent Satış Analizi,
Agentların belirtilen tarih aralıklarında tüm görüşmelerinin Logları ve Ses kayıtları,
Gelişmiş filtreleme seçenekleri,
Gelen tüm çağrıların grupsal olarak durumları,
Gelişmiş sipariş durum raporları,
Şikayet Hattı yönetimi ve raporlaması,

Ürün ve Data Yönetimi:
Dilediğiniz ürünü kolayca ekleyebilir. Alış fiyatınızı, Satış fiyatınızı, Stok miktarınızı, Agentlarınızın max yapabileceği iskonto’yu belirleyebilirsiniz. Ürünü dileğiniz zaman satışa kapatabilir. Hatta Stok kontrolünü sağlayabilirsiniz.

Kargo ve Sonrası Hizmetler:
Dilediğiniz Kargo şirketini manuel olarak ekleyebilirsiniz ,
Yetkili Agent ile sisteme giriş yapıldığında siparişlerinizin tek tek ses kayıtlarını dinleyebilir, tüm kontrollerini yapabilirsiniz. Hatta toplu onay vererek kargo bölümüne sev edebilirsiniz,
Anlaşmalı kargo şirketinizin sistemi uygun ise tam entegrasyon ile kargolarınızı otomatik sorgulayabilir siparişlerinizin durumlarını güncelleyebilirsiniz,
Stok Takip sistemi sayesinde, teslim edilen ürünlerinizin kesin düşümü yapılır ve iade olan ürünleriniz stoklarınıza tekrar girişi otomatik olarak sistem tarafından yapılır,
Kargo bölümüne aktardığınız ürünlerin fatura modülü sayesinde rahatlıkla faturasını kesebilirsiniz,
Hatalı siparişleri kolay kullanım sayesinde kargoya göndermeden iptalini sağlayabilirsiniz,
İsteğe bağlı SMS sistemi sayesinde müşterilerinize dilediğiniz senaryoda otomatik mesaj gönderebilirsiniz. ÖRN ; Kargoyu çıkardığınızda, kargonuz müşterinize ulaştığında, sipariş alındığında.

Şikayet Modülü:
Şikayet modülü sayesinde, müşterileriniz sipariş hattınızı aradığında eğer arayan numaranın üzerinde her hangi bir sipariş var ise, müşterinize farklı bir anons okuyarak müşteriniz dilerse kargosunun nerede olduğunu sorgulayabilir veya her hangi bir şikayeti var ise onu iletebilir.
Müşteriniz isterse otomatik robota mesajını iletir, isterse daha önce belirleyeceğiniz müşteri temsilcisine hattı aktarabilir.
Şikayet modülü sistemden bağımsız olarak kendi rapor ekranı vardır.
Şikayet modülü sayesinde müşteri şikayetlerinin çözüme ulaşıp ulaşmadığını takip edebilirsiniz.

Her Yerden Erişim:
CRM’inizi akıllı telefonunuzdan, tablet’ten dilediğiniz yerden görüntüleyebilirsiniz. (Güvenliğiniz için sadece kısıtlanmış özellikler)

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir