İçeriğe geç

Ip Pbx Sistemlerin Özellikleri ve Avantajları

Kategori: Sanal Santral, ve Voip Hizmetleri

Ip Pbx Sistemlerin Özellikleri ve Avantajları

PBX’in açılımı, Özel Santral demektir, yani bir şirket içerisinde kullanılan özel telefon şebekesidir. PBX telefon sistemi kullanıcıları, dışarıya telefon etmek için birkaç tane dış telefon hattını paylaşır.

Bir PBX, işyeri içindeki iç hat telefonlarını birbirine bağlar ve ayrıca aktarmalı telefon şebekelerine de (PSTN) bağlanır. PBX telefon sisteminin en son yönelimlerinden birisi, ayrıca IP PBX olarak da bilinen, İnternet iletişimi üzerinden aramaları aktaran, VOIP PBX’in geliştirilmesidir.

Ip Pbx Sistemlerin Özellikleri ve Avantajları

PBX Telefon Santralinin genel özellikleri aşağıdadır,
– Ofisleriniz arası ÜCRETSİZ ve dahili telefon görüşmesi
– Cep telefonunuzdan dahili hat gibi aranma
– Çağrı kayıt ve raporlama
– Ses Kayıt Sistemi sürekli/istenildiğinde
– Sesli Yanıt Sistemi
– Sesli Mesaj Sistemi
– Çoklu Robot Operatör Operatör Paneli
– İzleme/aktarma Mesai saati ve dışı uygulaması
– Çağrı karşılama, bekletme ve trasfer
– Konferans görüşme sistemi
– Çağrı grubu oluşturma ve sıralama
– Dahili yetkilendirme
– Caller ID Arayan numarayı görüntüleme
– Hızlı arama
– Rahatsız Etmeyin Modu (Do Not Disturb) engelleme, karaliste oluşturma
– Gelişmiş Web arayüzü ile uzaktan yönetim imkanı
– SIP destekleyen Mobil telefonlarla tam uyumlu
– Tüm Telekom Operatörleriyle uyumlu

Neden ip pbx santral kullanmalıyım sorusunun başlıca nedenleri

  1. Birden fazla ofis için tek ip pbx ip santral yeterli olacaktır.
  2. Uygun fiyata yurt içi yada yurt dışı görüşmeler yapılabilecek şirket için görüşmeler ücretsiz olabilecektir.
  3. Şirket dışında / Seyahat ‘te çalışabilirlik.
  4. Çağrı merkezi olarak hizmet verebilme imkanı.
  5. Web tabanlı kolay yönetilebilirlik
  6. Telefon kablosuna gerek duymadan network ( bilgisayar ağını) kullanabilme
  7. Çoklu Robot Operatör Paneli
  8. Şirket için uygulamalar ile entegrasyon (Crm/ERP/İnsan Kaynakları)
  9. Detaylı raporlama imkanı
  10. İnteraktif Sesli Cevap (IVR) sistemi
  11. Çağrı Merkezi Uygulamaları
  12. Gerçek zamanlı konferans yönetimi
  13. IP telefonlarla yüksek sayıda iç hat desteği
  14. Çok yüksek kapasitede Sesli Mesaj Sistemi
  15. Yüksek kapasitede ses kayıt sistemi

 

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir