İçeriğe geç

Bulut Taban İle Çağrı Merkezinizi Birleştirme

Kategori: Genel, ve Sanal Santral

Bulut Taban İle Çağrı Merkezinizi Birleştirmeyi Düşünmez Misiniz?

bulut tabanSon zamanlarda, bulut  tabanlı teknolojiler her alanda olduğu gibi Çağrı Merkezi çözümleri içinde de çok hızlı bir şekilde dağılmaktalar. Analistlerin rakamlarına göre dünyada yıllık 20 Milyar dolar büyüklüğündeki bu devasa pazar yıllık %25.7 oranında büyüyor ve 2020 senesi itibarıyla dünyadaki her 4 Çağrı Merkezinden 3 tanesi Bulut üzerinde çalışıyor olacak.

Peki Bulut Tabanlı Çağrı Merkezi nedir?
Bulut tabanlı çağrı merkezi yazılımı; İnternet üzerinden ulaşılabilir, düşük fiyatlı, yatırım yapmadan kullandıkça öde sistemiyle ,  donanım satın almaya, kurmaya veyahut bakıma gerek duymazsızın hemen kullanılmaya başlanabilecek yeni nesil bir teknolojidir.
Bulut tabanlı yazılımın temsilcileriniz ve müşterileriniz için emin, profesyonel ve kesintisiz tecrübeler sağlayarak daha fazla değeri olmasının altı büyük nedeni inceleyelim.

  1. Hızlı Kurulum, Düşük Fiyat, Esneklik
    Bulut taban ile  çağrı merkezini birleştirdikten sonra devreye almak kolaydır.
    Geleneksel çağrı merkezleri, pahalı altyapıya ve teknolojiye yatırım yapmayı, organizasyon, program yapma ve başlatma için vakit ayırmayı gerektirir. Meselesiz bir bulut tabanlı sistemle, çağrı merkezinizi birkaç dakika içinde donanım olmadan oluşturabilirsiniz.
  2. Sanal Ekibin Güçlendirilmesi
    Değişik zaman dilimlerindeki çağrı merkezi temsilcilerinin sanal ekipleri, müşteri tecrübesini büyük ölçüde artırabilir ve operasyon  fiyatları düşürebilir. Bulut tabanlı hizmetler sanal çağrı merkezi altyapısı için mecburi hale gelmiş olup, sanal çalışanların yönlendirilmiş aramaları almasına ve şirket ağınıza istediğiniz vakit ve rastgele bir yerden bağlanmasına imkan tanır.
  3. Ölçek Verimi, Fiyat Değil
    Geleneksel çağrı merkezi altyapılarının aksine, bulut tabanlı bir çağrı merkezi çözümünün ölçeklendirilmesi büyük bir sermaye gideri gerektirmez ve hızlı bir şekilde bitirebilir.
    Yeni bulut tabanlı çağrı merkeziniz kurulduktan sonra, ekibinizin sınırsız ölçeklenebilirliği olacaktır. Birkaç tıklama ile daha fazla aracın ilave etmesi ve yeni telefon numaraları satın alınması sağlanabilir. Bu, değişen ticari şartlara hızlı bir şekilde reaksiyon vermenizi sağlar. Az sayıdaki müşteri temsilcisi ile başlayarak ihtiyaçlarınız ve iş hacminizin paralelinde müşteri temsilcisi sayınızı arttırıp azaltabilirsiniz.
  4. Kullanıcı Arkadaşı Sistemler
    Önceden işi yapmak için kolayca yazılım tasarlamak yeterliydi.
    Son zamanlarda başarılı yazılım şirketleri, sadece işi almakla kalmayıp, sezgisel bir şekilde bunu yapmaya odaklanmaktadır. Bulut tabanlı analiz eder, kullanıcı odaklı tasarımın yolunu açar ve kullanıcılara gelişmiş, kullanımı kolay bir teknoloji sunar.
    Bu, çağrı merkezi temsilcilerinin daha önceki sistemlerde ve günlük kullanılabilirlik vaziyetinde uzun süren eğitimler gerektirmeden kurumsal düzeyde işlevsellikten istifade etmelerini sağlar.
    Neticede hem çağrı merkezi temsilcileri hem de müşterileri, alakalı verimlilik kazançlarından istifade eder.
  5. Kolayca Entegrasyon Yapın
    Çağrı merkezleri çoğunlukla çoklu yazılım çözümlerine güvenirler, ancak bu çözümleri entegre etmek, ananesel çağrı merkezi yazılımı ile bir güçlük olabilir. Bu, yinelenen data girişini azaltarak ve aracı üretkenliğini artırarak daha iyi bir temsilci tecrübesi yaratır. Donanım bazlı geleneksel çağrı merkezi ve santral ürünleri bu entegrasyonları yapamadıkları ve yüksek fiyatlı oldukları için şirketlerin iş rekabeti avantajlarını da arttıran bu uygulamalara geçmelerinin de önünde büyük mani olmaktadırlar. Dolayısıyla Çağrı Merkezi yatırımı yapan şirketler önümüzdeki 5 senelik iş ve teknoloji ihtiyaçlarını göz önüne alarak satın alma kararı vermelidirler.
  6. Güvenlik ve Yedeklilik
    Natürel bir yıkım veya acil vaziyet olduğunda, geleneksek çağrı merkezi donanımı savunmasızdır. Hasar gören sistemler çağrı merkeziniz için önemli aksama sürelerine kapı aralayabilir ve ekibinize alternatif analiz eder bırakmaz. Geleneksel bir çağrı merkezinin yine yapılması fiyatlıdır ve zaman almaktadır. Bu kesinti, gelir kaybına ve memnuniyetsiz müşterilere kapı aralayabilir.Bulut tabanlı bir çağrı merkezinin altyapısı sanal (sitesinde değil) olduğundan, çağrı merkezi temsilcilerinin dünyanın herhangi bir yerinden çalışmasına müsaade veren yazılım ve verileriniz güvenlidir. Bulut hızla gelişen bir teknolojidir ve bir hayli organizasyon, dinamik bulut tabanlı yazılımların avantajlarını devreye aldıktan sonra atılım yapmaktadır.

Karmaşık sistemleri kolaylaştıran, hem sisteminizi  hem de müşteri tecrübenizi iyileştiren ve altyapınızı çağdaşlaştıran bulut tabanlı çağrı merkezi teknolojisini ısrarla Cosmoscell’den isteyiniz.

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir