İçeriğe geç

Eskiyen Iletişim Merkezlerini Bırakma Nedenleri

Kategori: Genel

Eskiyen Iletişim Merkezlerini Bırakma Nedenleri

Eskiyen Iletişim Merkezlerini Bırakma Nedenleri

Birçok şirket günümüzün sorunsuz ve kişisel hizmetlerine dayanan müşteri beklentilerini karşılayamayan eski iletişim merkezlerinden gelen altyapıyla boğuşmayı sürdürüyor. Her gün eski sistemlerinin eksiklikleriyle mücadele ediyorlar ve değerli BT kaynaklarını zaman alıcı ve zor güncellemeler ve hiç bitmeyen geçişlere adıyorlar. Bir yandan da eski ve alıştıkları sistem sınırlarını zorlamaya başladığından istikrar ortadan kalkıyor ve hizmet zarar görüyor.

Yeni İletişim kanalları eklendikçe durum daha da kırılgan hale geliyor. Yeni bir İletişim merkezini düşünmek için pek çok şirket için başka bir sebep de teknoloji sağlayıcılarının belirsiz bir finansal gelecekle karşı karşıya olması. Müşteri beklentileri artıp değiştikçe yeniliklere yatırım yapmaya devam eden bir şirketin çözümlerine geleceği olan yatırımlar yapmak sadece iyi bir fikir değil, aynı zamanda uzun dönemli başarınız için de önemli bir konu.

Mevcut sistemlerinizle birlikte çalışabilecek ve tüm kanal ve İletişim noktalarını destekleyebilecek entegre bir müşteri deneyimi platformuna yönelik net bir geçiş yolu mevcut.Aşağıdaki yöntemlerle bu geçişi gerçekleştirebilirsiniz.

1.  Şirketinizin bugün nerede olduğunu ve gelecekte nerede olacağını değerlendirin

İlk yapmanız gereken hizmet organizasyonunuzun mevcut durumuna yakından bakmak ve gelecekte ne yöne gidiyor olduğunu değerlendirmektir. Uzun dönemli iş ihtiyaçlarınıza en uygun yaygınlaştırma modelini tespit edin. Birçok şirket için bulut üzerinden yaygınlaştırma büyük faydalar sunuyor, bu faydaların arasında hızlı dağıtım, daha yüksek ölçeklendirilebilirlik ve daha düşük toplam sahip olma maliyeti de yer alıyor. Teknolojiye odaklanmanın yanı sıra yeni ve gelişmiş yeteneklerin tüm şirketinize nasıl bir etki yapacağını da düşünmeniz gerekir. Daha kişisel self-servis imkanı elde edince müşterilerin kendi kendine hizmet alabilecekleri kanallara doğru önemli bir yönelimi olabilir.

2.  Neyin kalıp neyin gideceğine karar verin

Birçok şirket müşteri yolculuğunu anlamak ve yönetmek için kritik veriler sunan eski sistemlere sahiptir. Bu sistemler için bir yol haritası düşünün ve sistemlerin kalıp kalmayacağına veya yeni teknolojilerle değiştirilip değiştirilmeyeceğini göz önüne alın.  Aynı şey idari raporlama ve yönetim panoları ile ilgili özel sistemler için de geçerli. Neye ihtiyaç duyulduğunu ve nasıl kullanıldığını değerlendirmek için yeni bir teknoloji platformuna geçiş süreci en uygun zamandır.

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir