İçeriğe geç

Toplu Sms Kullanım Alanları

Kategori: Genel, ve Toplu SMS

Toplu Sms Kullanım Alanları

Telefon kullanımın  gün geçtikçe artması  SMS’i önemli bir pazarlama stratejisi haline getirmiştir. SMS’i birçok farklı şekilde şirketiniz için  kullanabilirsiniz. Sms ‘i pazarlama sstratejisi olarak kullanabileceğiniz birkaç alanı sizin için derledik;

Toplu Sms Kullanım Alanları

 

1. Yeni çıkan ürünler

Bir ürün hazırladınız ve bunu piyasaya sundunuz. Bunu pazarlamanın en kolay, hızlı ve ucuz yöntemi SMStir. SMSlerle ulaşılabilen insan sayısı oldukça fazla olduğu için şirketler tarafından en fazla tercih edilen yöntemlerden biridir.

Potansiyel müşterileri haberdar etme konusunda e-mail’den %50 daha etkili bir araç olan SMS, verimli ve daha ulaşılabilirdir. Böylece ürünleriniz ilk piyasaya çıktığı tarihten itibaren büyük ilgiyle karşılanır,  atılan SMS’te verilen ürün linki sayesinde direkt olarak ürünle müşteri arasındaki bağlantı sağlanır.

2. İndirim haberleri

Herhangi bir sektör içerisinde tutunabilmek, güvenilir ve kaliteli hizmet vermekten geçer. Ara sıra müşterilerinizi ürünlerinize çekmek için ürünlerinizin fiyatlarını aşağı çekerek indirimler uygulayabilirsiniz.

Bu indirimleri etkili bir şekilde duyurabilmek için SMS, sizi oldukça geniş bir kitleye ulaştırıyor.

3. Satın alma işlemleri

Türkiye’de pek yaygın olmasa da SMS üzerinden alışveriş, dünyanın birçok yerinde sıklıkla kullanan bir satın alma biçimidir. Starbucks ve Dominos Pizza gibi şirket Mobil ödemede bir kademe ileri giderek SMS ile alışverişi müşterilerine sunuyorlar. Bu satın alma çeşitliliği sayesinde şirketler hem işlerini güçlendiriyorlar hem de çeşitli alanlarda caziplik yaratarak müşteri sayılarını artırıyorlar.

4. Kargo takibi

İnternet ve buna bağlı alanların gelişmesiyle birlikte başlarda isteğe bağlı veya ek ücret masrafı alınarak yapılabilen kargo takibi, günümüzde her kargo ve posta firmasının standart özelliklerinden biri haline geldi. SMS sayesinde kargo takip şirketleri kullanıcılara kargolarının ne zaman yola çıktığını ve onları tahmini varış süresini belirterek gönderinin sağlıklı bir biçimde yerine ulaşmasını sağlıyorlar.

5. Anketler

Müşterilerden geri dönüş bir şirket için oldukça önemlidir. Bu sayede ürününüzün sorunlarını müşterilerinizin isteklerine göre giderebilirsiniz. SMS ile ulaşabildiğiniz kişi çeşitliliği ve sayısı sayesinde ürününüzün ihtiyacı olan çeşitli kullanıcı deneyimlerini araştırabilirsiniz. Geri dönüşleri alabilmenin en iyi yolu SMS yoluyla kullanıcılara anket düzenlemektir. Sizin belirlediğiniz sorulara verilen cevaplar sayesinde ürününüzü geliştirebilir, müşterilerinizin sizden taleplerini öğrenebilirsiniz.

6. Müşteriye Özel İndirim Kodları ve Kuponları

Müşterilerinizin aktivitelerine göre onlara özel birer kupon veya indirim kodu oluşturup satın alabilecekleri ürünlerde indirimler sağlayabilirsiniz. Böylece onları markanızı kullanmaya ya da markanızdan alışveriş yapmaya teşvik ederek daimi birer kullanıcı kazanabilirsiniz.

Hedefine doğru şekilde ulaşan SMS’ler ile hem şirketinizin ürünleri ve hizmetleri hakkında memnuniyet artar hem de attığınız her SMS şirketinizi sektörde bir adım öne taşır.

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir