İçeriğe geç

Çağrı merkezleri neden Bulut IVR’a geçiş yapıyor?

Kategori: Genel

Çağrı merkezleri neden Bulut IVR’a geçiş yapıyor?

IVR sistemlerinin müesseselere ne kadar yararlı olduğunu biliyoruz. IVR, müşterilerle olan iletişimde en etkin ve hesaplı çözümleri sunarken, firma çalışanlarının da verimliliğini artırıyor. Ancak donanımsal santral çözümlerinin de artık modasının geçtiği aşikar. Bugün, Cloud IVR’ın neden donanımsal sesli cevap sistemlerinin önüne geçtiğini inceleyeceğiz.

Donanımsal IVR’dan Cloud IVR’a geçmenin en büyük kazancı elbette ki donanımın yarattığı hantallıktan kurtulmak oluyor. Firma, IVR’ın bakımıyla, aktüellemesiyle, teknik ayrıntılarıyla uğraşmak zorunda kalmıyor. Servis sağlayıcı sadece aktüelleştirmeler ve geliştirmeler ile ilgileniyor, donanım olmadığı için bakım diye bir kavram da gündeme gelmiyor. Donanım bu arada ek giderler ortaya çıkarıyor. Donanımsal IVR sistemleri, hem uzun müddette hazır hale gelerek vakiti, hem de donanım fiyatı yüzünden firma bütçesini etkiliyor.

Bulut(Cloud) IVR’ın bir diğer rahatlığı ise alete olan bağımlılığını olmaması. Mesela; İletişim Makinesi Outbound IVR servisi, internet tarayıcı destekleyen bütün aletlerde kullanılabiliyor. Bu özelliğiyle, donanımsal IVR’ın sunamadığı esnekliği, Cloud IVR çözümleriyle sunuyor.

Çağrı merkezleri neden Bulut IVR’a geçiş yapıyor?

 

Ölçümlenebilme istikameti, Cloud IVR çözümlerinin bir diğer avantajı. Donanımsal IVR’a göre raporlar tamamiyle sistem tarafından ve eş vakitli olarak görüntülenebiliyor. Bu da müşterilerden gelen geri dönüşlere göre hatıranda taktik değiştirebilme esnekliğini müesseselere sağlıyor. İletişim Makinesi Raporlama özelliği de bu ihtiyacı meselesiz bir şekilde karşılıyor. Dilerseniz raporlarınızı Excel üzerinde dahi görüntüleyebiliyorsunuz.

Bulut bilişim teknolojisiyle çalışan bir IVR’da ayrı olarak telefon hattı gibi bir zorunluluk da ortadan kalkıyor. Bu da dış etkenlerden bağımsız bir şekilde (kötü hava şartları, altyapı çalışmaları vs.) IVR’ın 7-24 meselesiz çalışmasını sağlıyor.

Cloud IVR, çağrı merkezlerinin tüm dünyada evrilmeye başladığı sanal santral sistemidir. Cosmoscell  Outbound IVR servisi, çift istikametli iletişimin en tesirli ve hesaplı halini müşterilerine sunuyor.

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir