İçeriğe geç

Sanal Çağrı Merkezlerinin Yaraları

Kategori: Genel

Sanal Çağrı Merkezlerinin Yaraları

Sanal Çağrı Merkezlerinin Yaraları

Dünyada bulut pazarının istikrarlı bir şekilde büyümeye devam etmesi ile sanal çağrı merkezi çözümleri sağlam bir araç olarak yükselmeye devam ediyor. Beynelmilel araştırmalara göre bu sene dünya çapında bulut sistemleri 146 milyar dolar ve 2020 seneninde 236 milyar dolar olacağı ön görülüyor. Bu yazımızda Sanal Çağrı Merkezlerinin  Yararından Söz ettik.

Her yerden Yüksek Ulaşılabilirlik

Bulut çözümlerinin en çok bilinen özelliklerinden birisi heyetimi ve kullanımı oldukça kolay olmasıdır. Her yerden ulaşabilir olması özelliği tüm bunlarla birleştiğinde ortaya mükemmel sonuçlar çıkarabilir. Markaların dünyanın hemen hemen her yerinden müşteri temsilcileri görevlendirebilmesi ve 7/24 hizmet verilmesi sanal çağrı merkezleri sayesinde kolaylaşır. Bulut çözümleri aynı ortamda veyahut değişik ortamlarda çalışan bir hayli müşteri temsilcilerinin maksimum verimlilik ile beraber çalışmalarını sağlar.

Daha Tesirli Müşteri Temsilciliği

Müşteri temsilcileri sanal çağrı merkezi kullanırken yüksek verimlilik elde ederler. Akıllı teknolojiler ile birlikte çağrı merkezi temsilcileriniz müşterilerin çeşitli kanallardaki verilerine tek bir arayüzden erişerek işlemlerini daha hassas bir şekilde gerçekleştirirler. Outbound IVRAuto dialer ve Predictive Dialer gibi servisler size vakit kazandırırken Inbound IVR ile çağrılara geri dönüşler olduğunda akıllı bir şekilde yönlendirerek vakit kazanırsınız.

Ölçülebilirlik

Sanal Santral, şirketler için büyük ölçülebilirlik avantajları sağlar. Mesela; Çağrı merkeziniz her vakitkinden daha yoğun bir dönem geçirdiğinde daha fazla müşteri temsilcisine ihtiyacınız olduğunu otomatik olarak anlar ve bildirir.

Daha Düşük Fiyat

Bulut çözümleri, müessese içi servislerin başlangıç fiyatlarını ehemmiyetli ölçüde düşürür. Hem de heyetim ve kullanım kolaylığı sayesinde fiyatsız tecrübe avantajları ile test etme imkanları sağlayabilir.

Daha Güvenli

Bulut analiz eder verilerinizi size özel bulut alanlarda barındırırken, verileri düşük fiyatla depolar. Bununla beraber bulut sistemler müessese içi depolama metotlarından daha kuvvetli afet kurtarma işlevi sunar. Tüm verilerinizin bulutta olması olası afetlere karşı verilerinizi kaybetmemenizi savunmanızı sağlar.

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir