İçeriğe geç

Neden IVR kullanmalıyım ?

Kategori: Genel

Neden IVR kullanmalıyım ?

IVR

Cosmoscell IVR (Interactive Voice Response) diğer adıyla Etkileşimli Sesli Yanıt Sistemi, uzak bilgisayar sistemlerine telefon üzerinden erişerek, telefon tuşları ve/veya sesli komutlar kullanarak telefon üzerinden interaktif işlem yapmayı sağlayan sistemlerdir. Kullanıcı tuşlu telefon ve/veya sesli komutlar kullanarak telefon üzerinden işlemlerini gerçekleştirebilir.

Bankacılık, sigortacılık, belediyecilik, sağlık, eğitim, e-ticaret gibi bilgi ve çağrı merkezlerinin yoğun olarak kullanıldığı sektörler başlıca uygulama alanları arasındadır.

Cosmoscell IVR Sistemi ile Yapabilecekleriniz

  • İnteraktif Sesli Cevap
  • Fatura sorgulama ve borç anımsatma
  • Kredi Kartı ile ödeme
  • Otomatik Aramalar (Buluşma onayı alma, buluşma anımsatma,anket vb.)
  • Veritabanı işlemleri
  • Telefon bankacılığı

Neden IVR kullanmalıyım ?

  • Müşteri temsilcisine gerek kalmadan işlemlerin bilgisayar tarafından bitirmesine imkan tanır.
  • İş gücü fiyatını en üye indirir.
  • Müşteri memnuniyetini artırır.
  • Operasyon verimliliğini artırır.
  • İşlemlerin güvenli ortamda yapılmasına olanak tanır.
  • Gelen çağrılar ve yapılan işlemler konusunda ayrıntılı raporlama sağlar.
  • Aynı anda bir hayli müşteriye hizmet verebilir, böylelikle verimliliği en üst düzeye çıkartır.

IVR Sistemleri ;

Ekonomiktir. Web tabanlı olduğundan; donanım, altyapı, sunucu gibi giderlerden kurtulmuş olursunuz. Rastgele bir yazılım kurmanıza da gerek kalmaz.

Pratiktir. İki tesirli yol ile; başka bir deyişle sesli yönlendirme ve tuşlara atanmış seçeneklerin yardımıyla, müşterileriniz istediği muhtevaya kolayca erişir. Menüler ve seçenekler arasında kaybolmadan yollarını kolayca bulurlar.

Kişiselleştirilebilir. Ansızın çok IVR şablonu yaratarak; değişik hedef kitle grupları için değişik iletiler gönderebilirsiniz. ‘’Sürükle ve Bırak’’ metodu ile istediğiniz şablonu kolayca yaratırsınız.

Vakitten tasarruf sağlar. Doğru hedef kitleye göndereceğiniz iletiler, doğru yönlendirme ile; müşterinizin ve sizin vaktinin harcanmasını engeller. Müşteriniz, muhtevaya göre, işlemini operatöre bağlanmadan dahi bitirebilir. Hem müşteriniz daha ivedi müddette size geri bildirim sağlar; hem de çağrı merkeziniz daha az meşgul olur.

 

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir